מערכת ניהול ידע
מערכת ניהול ידע מופקדת על הזרמת מידע למוקד ומהמוקד
המערכת מבצע עדכון מידע חדש במערכות ניהול ידע, תיקוף שוטף של המידע הקיים, הכנסת תסריטי השיחה ותסריטי מקרים ותגובות.
במוקדי ידע ותוכן קיים מאגר ידע Knowledge Base המכיל את המידע הרלוונטי לתפעול המוקד- האגור בחברה ומתקבל תוך כדי העבודה במוקד. טיפול המאגר זה, עדכונו ותיעוד Best Practices והלקחים שהופקו מהניסיון במוקד נופל לגדר המונח ניהול ידע.
לבינת פתרון טכנולוגי ידידותי וזמין למשתמש שנבנה ותוכנן מתוך ראיה עסקית לתת מענה ללקוחות וארגונים שונים המבוסס על עקרונות ניהול ידע.
המערכת מאפשרת לנציגי השירות לתת מענה אחיד, מקצועי ומהיר לפונים לקבלת שירות ובמקביל מביאה לניצול מיטבי של זמן העבודה השוטפת.
אחד היתרונות הבולטים של המערכת מאפשר שיתוף בקלות ללא צורך בהתקנות או בשימוש בציוד טכנולוגי יקר, המערכת מבוססת על טכנולוגיית ענן ולכן מצריכה רק חיבור לאינטרנט בכל מחשב ממנו רוצים גישה למערכת.
המערכת מאפשרת ניהול ידע בצורה מאורגנת ותמציתית ובעלת ממשק ידידותי למשתמש ולמזין התוכן, שיתוף ידע בין יחידות או ארגונים קשורים, אפשרות לקישורים ולהוספת מסמכים.
במערכת מנגנוני חיפוש מתקדמים וממוקדים, החיפוש מתבצע במאגר הידע וגם באתר הנבחר ע"י הלקוח. עוד ניתן, ליצור הודעות מתפרצות לנציגים, הממשק נוח וקל לביצוע ההגדרות.
קיים ממשק ניהול הכולל ניהול משתמשים ופרופילים, ניהול תבניות תוכן, תבניות תצוגה ודפי נושא, ניהול פריטי תוכן, ניהול דף הבית ועוד רבים
המערכת תומכת בהטמעה ומתוקף כך ניתן לבצע לצוות במוקד מבחני ידע באמצעות המערכת עם סיום הבחינה מופק דוח ובו רשימת הנציגים, ותוצאות הבחינה.