top of page

Business Process Outsourcing

הקמה ותפעול של מוקדי ידע ותוכן טלפוניים

אפיון, הקמה, תפעול ותחזוקה של תהליכים עסקיים הנוגעים לפעילות מרכזית, שבבסיסו של הארגון,

במטרה להשיג הפחתת עלויות תוך הבטחת שיפור איכות השירות

גמישות תפעולית

יכולת להתמקד בפעילות הליבה

שידרוג וטיפול במערכות המידע

חיסכון בעלויות תפעול, כוח אדם

בינת סמך עושה שימוש רב בתפיסה הניהולית המגלמת בחובה שיטת ה-BPO.

בחוזה BPO אופייני, לוקח הספק אחריות על פעילות ספציפית ויתרה מזאת, חוץ מניהול הפעילות עצמה או התהליך העסקי, הוא גם משכלל את התהליך, ומייעל את האפקטיביות. הפעילות הנפוצה ביותר המקובל להעביר למיקור חוץ היא: Call Centers.

עבור הלקוח המשתלב בתהליכי BPO ועושה שימוש בשירותיו של ספק חיצוני המומחה בניהולם, מתאפשר חסכון משמעותי ומיידי בעלויות, אפשרות להתמקד בפעילות הליבה שלו ולא לעסוק בתחומים שאינם חלק ממומחיותו, כמו ניהול של מערכות IT. הלקוח יכול, כתוצאה מהתהליך, להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיו בעקבות שיפור רמת השירות שיש באפשרותו לספק ולשפר תהליכים ולהאיץ Time to Market.

 

בינת סמך מציעה לכם חבילה מודולארית מקצה לקצה לניהול המוקד הטלפוני,

המשלבת כוח אדם איכותי ומיומן, מרכזייה טלפונית בטכנולוגיית IP, מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM), מערכת ניהול ידע ועוד

 

באמצעותנו תוכלו לצמצם את עלויות ההשקעה ולשלם על פי הצריכה בפועל.

תוכלו לשלב לפי בחירתכם מגוון פתרונות מודולאריים, בהטמעה מהירה ומותאמת לצרכי הארגון שלכם.

בתקופות שבהן גובר הלחץ במוקד בשל מבצעים, קמפיינים, חגים ושינויים עסקיים אחרים, תוכלו לנצל את יתרון הגמישות של המערכת, ולהסתגל במהירות למצב המשתנה.

מוקדי הידע והתוכן אותה מפעילה בינת סמך, מקבוצת רד בינת הוכיחו את יעילותם המקצועית, כך שהתוצרים העסקיים לארגון ניכרים מיידית.

 

מוקדי התוכן והידע בבינת סמך

  • טכנולוגיה מתקדמת: המוקדים הטלפוניים מבוססים על מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר

  • שירות ברמת איכות גבוהה: בינת סמך מחויבת לעמוד בתנאי הסכם רמת השירות (Service Level Agreement – SLA)

  • תמיכה 24*7 (אופציה) : נציגינו  מספקים תמיכה ושירות מקצועיים 24 שעות ביממה

  • זמינות והיענות: המוקדים מגובים בכוח אדם מקצועי, זמין ואיכותי

  • לקוחות מרוצים: מערך הלקוחות נשמר ומתרחב בזכות שיפור מתמיד ברמת השרות ושביעות הרצון       

  • חיסכון מוכח בעלויות: הרווח הכספי לאורך זמן מאפשר להפנות את המשאבים הנדרשים לתחומי ליבת הפעילות המקצועית של הארגון

 

מוקד שירות לקוחות (Customer Service)

אם ארגונכם הינו ארגון עסקי המעניק שירותים או מוכר מוצרים- בינת סמך תקים עבורכם מוקדי שירות המיועדים לצרכיכם. מוקדי השירות ללקוחותיכם יוכלו להעניק שירות מקצועי, ללא עלויות ניהול גבוהות וללא תפעול מוקדים עצמאיים. מוקדי השירות מתאימים לכל סוגי השירותים - מועדוני לקוחות, אתרי אינטרנט, מכירת מוצרי צריכה ועוד. 

 

מערכי תמיכה טכניים פנימיים (Help Desk)

מערכי התמיכה הטכנית הפנים-ארגוניים של בינת סמך מספקים תמיכה במערכי המחשוב, מערכות הפעלה, תוכנות תקשורת ותוכנות ייעודיות אחרות שעובדי הארגון משתמשים בהם. השירות מותאם נקודתית לארגון.

 

תמיכה טכנית (Technical support)

מערך התמיכה הטכנית של בינת סמך משרת לקוחות ומשתמשים בתחומי התקשורת והאינטרנט, תוכנות משרדיות, יישומים ייעודיים, מערכות הפעלה, חומרה וציוד היקפי. מוקדי התמיכה הטכנית יוכלו להתאים פתרון, לארגונים המפעילים אתרי אינטרנט מסחריים, פיננסיים, טכנולוגיים ואחרים הדורשים תמיכה במשתמשים.

 

שיווק טלפוני (Tele meeting / Telemarketing)

מעוניינים להגדיל את אחוזי המכירות? מבקשים לקבוע לסוכני השטח שלכם פגישות שיניבו הכנסות? מוקדי השיווק הטלפוני יספקו לארגון שלכם שירותי מכירות ותיאום פגישות, ללא צורך בגיוס ובהכשרה של כוח אדם, וללא הדרכות והטמעת מתודולוגיות לניהול ותפעול מוקדים.

bottom of page